Risako Yamasaki menikmati hidup tenang bersama keluarganya hinggalah dia terpilih sebagai ahli juri bagi sebuah kes di mana Mihou Andou dituduh membunuh bayinya tanpa sengaja. Risako bertugas sebagai ahli juri pengganti.