Danny Meyer
Usahawan kulinari Danny Meyer sertai Ina Garten di bangsal untuk perbualan, kroisan dan salmon salai, dan Shakerato kopi vanila. Mereka bincangkan bidang restoran sebelum Danny sediakan Orecchiette dengan Rabe Brokoli dan Sosej.