Frank Bruni
Ina Garten menjemput Frank Bruni ke bangsal dan dia berkongsi kisah hidupnya yang menakjubkan dan koktel Boulevardier hebat untuk disajikan bersama Biskut Taim Parmesan Ina. Kemudian, Ina berikan Frank pelajaran Telur Dadar Gruyere dan Herba mudah.