Nicole Mann
Angkasawan Nicole Mann menyertai Ina Garten di bangsal, dan dia amat teruja! Selepas Ina membakar crostata epal, Nicole berkongsi cerita luar biasa tentang masanya di orbit, dan Ina adakan kelas pakar kekapis selar dengan puri akar saderi kentang.