David Remnick
Impian Ina Garten jadi kenyataan apabila dia menjemput penulis dan wartawan pemenang Hadiah Pulitzer David Remnick ke bangsal. Ina menyambutnya dengan wafel Belgium semalaman dan adakan kelas memasak Ayam Parmesan sebelum makan malam di taman.