Bacon and Tomato's Big Adventure
Staf risaukan Jupiter, seekor singa laut yang diselamatkan, bersikap aneh. Pameran Ocean Voyager menanti penghuni barunya, dua beradik ikan pari , Bacon dan Tomato. Shelly si penyu kotak pemalu buat kawan.