Ghost Gators
Pasukan ini tak sabar nak buka pameran aligator albino terbaru yang jarang mereka. Memerang laut, Gibson diuji akibat jangkitan, dan penyleman kena berenang bersama Taroko si ikan paus jerung untuk dapatkan sampel darah.