Sea Otter Summer Camp
Seekor memerang yang diselamatkan jadi terlalu rapat dengan rakan baiknya, dan pasukan ini cuba pupuk sikap berdikari. Seekor belut moray pandai melepaskan diri, dan pasukan ini keluarkan 50 ekor penguin dari sangkar untuk kerja pembersihan.