Big is Beautiful
Selepas habiskan makanan teman seakuariumnya, Tank si penyu pelahap cari tempat untuk makan dengan aman. Dua ekor ikan beluga dibawa ke rumah barunya di akuarium, dan Scarlett, singa laut kesayangan ramai berusia dua tahun.