Maggie the Magnificent
Georgia Aquarium ke Santa Cruz, California untuk bantu penyelidik selamatkan ikan paus beluga. Di akuarium, seekor memerang kuku kecil Asia, Maggie belajar berdikari. Tapak sulaiman, Morty mewakili spesies jarang yang terancam.