How Deep Is Your Love?
Pertemuan Sarper dan Sofie berdepan masalah. Joan memberi Greg kata dua. Shawn masih belum beritahu anak-anaknya tentang Alliya. Ayah Stevi berikan keputusan tentang berkahwin dengan Mahdi. Mina dapat tahu tentang bekas pasangan Mark.