All You Need is Love
Kisah dongeng perkahwinan Alliya musnah. Bapa Stevi iringinya semasa perkahwinan. Sarper dan Shekinah berkahwin dalam suasana intim. Jordan bimbangkan adik-beradik akan datang. Jess terjemahkan ikrarnya. Amani berang dan hubungan bertiga itu terancam.