All's Fair in Love and War
Mahdi tinggalkan parti bujangnya. Joan kecualikan Lucille daripada sesi mencuba gaunnya. Sarper berhadapan dengan Dan. Shawn ragu tentang masa depannya dengan Alliya. Matt dan Amani rasa dikhianati oleh pembohongan Any. Mina bersatu semula dengan adiknya.