Love is the Absence of Judgment
Megin akhirnya buat Juan berkata benar. Mahdi terkejut dengan hiasan rumah Stevi. Mina bertemu komuniti pesara Mark. Joan bimbang apabila Greg menolak kerja. Alliya hadiri temu bual terakhirnya. Kumpulan bertiga bertemu di Mexico.