Love at First Flight
Ibu Greg tidak mahu tunangnya tidur di bilik tidurnya. Keterujaan Mina berkurang apabila dia melihat rumah bujang desa Mark. Sarper dedahkan hasil temu bualnya. Mahdi bimbang dia telah buat kesilapan. Juan berdepan kenyataan.