Love by Any Other Name
Bekas pasangan Any, Rey bawa kejutan tentang masa lalunya. Jess marah apabila Juan sebut kehidupan pelayaran di parti bujang mereka. Shekinah dan Sarper takkan adakan perkahwinan. Mina ada syarat untuk perjanjian praperkahwinan. Saeed soal Stevi.