Shaken, Not Stirred!
Ketegangan tercetus antara Elizabeth dan Loren. Julia terima keputusan kesuburannya. Georgi dan Darcey jadi rapat ketika menjejak khinzir dengan bapanya. Matt buat langkah berani untuk Jasmine. Tigerlily bersalin. Kara dan Guillermo cuba kali terakhir.