It's A Dogfight All the Way Home
Andrei dan Alex mulakan sesuatu di acara Yara. Banyak masalah dalam perjalanan Kara dan Guillermo. Darcey minta bantuan Stacey. Matt bertanya Jasmine soalan penting dan Gino bersumpah mahu balas dendam. Brandon dan Julia hadapi masalah ibu bapa.