90 Day Fiance: Happily Ever After? (Season 9)
Yara rancang percutian musim sejuk untuk persahabatan. Brandon dan Julia buat keputusan penting, mengecewakan Ron dan Betty. Stacey dan Florian tiba untuk parti ulang tahun Bulgaria Darcey dan Georgi. Matt dan Jasmine ketahui jantina bayi mereka.