Welcome to the Party, Pal
Gino menuju ke Vegas untuk keseronokan rahsia dan Jasmine bergelut dengan realiti barunya. Darcey dan Georgi meraikan kejayaan. Kara dan Guillermo hadapi cabaran. Loren dan Alex jadi tuan rumah BBQ yang dihadiri Elizabeth, Andrei, Jovi dan Yara.