Houston, We Have A Problem
Tigerlily dan Adnan bermula semula di Amerika. Kara mengaku hal yang memulakan kejatuhan perkahwinannya. Elizabeth dan Andrei hadapi konflik tentang Loren dan sikapnya. Darcey risau Georgi sembunyikan sesuatu daripadanya. Gino beritahu Natalie kebenaran.