Nobody Puts Baby In a Corner
Elizabeth dan Loren bertemu untuk bincangkan perbezaan mereka selepas parti anak anjing, Kara dan Guillermo buat keputusan akhir hubungan mereka, dan Jasmine berterus terang kepada Gino tentang perubahan hidup yang akan datang.