Delicious Bun Cha in Hanoi
Luke's penultimate stop on his train journey is Hanoi, a beautiful city located on the Red River. There, he hunts for the iconic Bun Cha, made famous by the likes of Barak Obama and Anthony Bourdain, and visits Hoan Kiem Lake for some magenta sticky rice.