Sipping Gin in Sa Pa
Luke stops in the peaceful hilltop region of Sa Pa that he remembers from his travels fifteen years ago. He rekindles a friendship, learns about a dish of dried buffalo and goes foraging for botanicals with a scientist who is making Vietnam's first gin!