Fiery Chili Sauce in Hoi An
In the World Heritage town of Hoi An, Luke visits a family who has been making chile sauce for five generations, stops by the historic Japanese covered bridge and meets a fourth-generation blacksmith who creates knives from Vietnam War bomb shells.