Tasty Ant Eggs in Ninh Binh
After a long trip from Hue, Luke gets some rest in the scenic wonderland of Ninh Bihn. While there, he meets with a local rice farmer, takes a canoe out for some crab hunting and ventures deep into the jungle in search of a local delicacy -- red ant eggs.