Secret Family Recipes in Ho Chi Minh
Luke digs deep to find Ho Chi Minh's "old" markets before they disappear in the rapidly developing District 1. He gathers fresh ingredients, tries some traditional delicacies and follows his sweet tooth to the cacao that is used for Vietnamese chocolate.