Savory Vietnamese Pancakes in Hue
Luke visits Hue, famous for its royal heritage and rich cuisine, where he learns a special technique for deshelling clams, searches for he best bowl of spicy beef noodle soup and discovers a unique way of making turmeric vermicelli noodle soup.