More Cops Less Copper
Evading the law, Mark and Digger attempt to make Scotch on a Popcorn Sutton-designed pot still. Amanda joins Mark and Huck in the hills only to find all their copper stolen. Richard and Daniel deploy game cameras to protect their own valuable stills.