Brazilian Bootleg
Josh feels the heat when a Brazilian moonshiner pressures him to attempt an illegal bootleg run far from home. Law enforcement ambushes Mark Ramsey in his own garage. In Maggie Valley, Mike and Jerry deploy a tracking device on their newfound competition.