On the Road Again
Facing time on the road, Tickle asks Tim to help convert a bus into a mobile moonshine rig. Digger and Beaz scramble to save a big sale for a rising country star who happens to be Willie Nelson's granddaughter. Richard and Craig abandon their still site.