The Harder They Fall
After losing their water source, Mark and Digger attempt to dig out a centuries-old spring. Confounded by lumber prices, Josh tells Tickle and the Laws he can fell big timber for a 1000 gallon still. Richard and Daniel form a Master Distiller dream team.