Foreign Exchange
When Josh finds an outlaw operation in Brazil, he gets a hands-on lesson in how quickly he can turn sugar cane into high-proof liquor. In Maggie Valley, Mike and Jerry prepare to fight back when Richard and Craig start a backwoods operation on their turf.