Party Like It's 1999
To beat inflation, Mark and Digger attempt an old-school run of liquor they can sell at a 1990s price. Danielle Parton teams up with Henry and Kenny to make legendary Franklin County moonshine. Richard and Craig discover a rival's stash house.