Zach Doesn't Dance
Matt, Amy, Jacob, Molly and Zach go to a LPA Conference in Phoenix. Molly surprises everyone when she gets all dolled up for the LPA dance. Back at home, Matt surprises the kids with a rented RV and plans for a road trip to Yosemite and the Grand Canyon.