Jake Turns Ten
As Jake's 10th birthday approaches, Matt orchestrates a major remodeling of the kids' bedrooms without much help from his sons. In an effort to motivate Jake, Matt enlists a family friend to give Jake's room a galactic glow-in-the-dark paint job.