Roloffs in the Snow
Still in a cast from his leg surgery, Zach is stuck inside while his siblings play in the biggest snowstorm to hit the farm in 20 years! With the high school dance just around the corner, Zach is afraid he'll be stuck on the sidelines in a wheelchair.