Amy's College Homecoming
With all the chaos on Roloff Farms, Amy can hardly find time to prepare for her upcoming motivational speech at Central Michigan University. Amy heads to Michigan feeling unprepared, but her arrival on campus triggers a flood of inspirational memories.