Marty Comes to Town
Zach is home with a cast up to his hip, and everyone chips in as he adjusts to his wheelchair, walker and crutches. Meanwhile, Matt's actor buddy, Marty Klebba, swings by the farm to lift Zach's spirits and winds up in a wrestling match with Amy.