Rollofs & Rollercoasters
Matt takes the family to Knott's Berry Farm, the theme park that inspired many of the farm attractions. Zach's mood turns sour when his shunt prevents him from riding some of the shakier rides, but that doesn't stop the rest of the family from having fun.