Jurământul
Jon se asigură că Bran, Jojen, Meera și Hodor sunt însoțiți de un grup de voluntari înainte să ajungă la Fortăreață. Dany încearcă să dea dovadă de corectitudine și milostenie. Jaime o împuternicește pe Brienne cu onoarea lui.