Leul și trandafirul
Tyrion îi oferă o mână în dar lui Jamie. La Piatra Dragonului, Stannis își pierde răbdarea cu Davos. Ramsay găsește un scop pentru animalul său de companie. La Nord de Zid, Bran își dă seama ce drum trebuie să urmeze.