Mierla
Tyrion obține ajutorul unui aliat neașteptat. Daario o roagă pe Dany să-l lase să facă ceea ce știe el cel mai bine. Avertizările lui Jon în legătură cu vulnerabilitatea Zidului nu sunt ascultate de nimeni.