Eliberatoarea
Tyrion își analizează opțiunile. Tywin vrea să facă un armistițiu. Sam își dă seama că nu este în siguranță la Castelul Negru și Jon propune un plan îndrăzneț. Câinele îi dă câteva lecții lui Arya. Dany își alege campionul.