Revolta
Darwin încearcă să le arate tuturor în ce situație se află obiectele de uz casnic, pe care le consideră asuprite și maltratate de către rezidenții din Elmore. Apoi decide să conducă acele obiecte într-o revoltă împotriva orășenilor.