Adaptările
Dorind să scape de Gumball odată pentru totdeauna, inamicul său, Rob, propune diverse emisiuni reality, filme de acțiune sau de comedie în care apar alte personaje, nu Gumball. Din păcate pentru Rob, unul e mai rău decât celălalt.