Amica
Anais și Jamie sunt acuzate de aceeași infracțiune informatică. Cele două se văd obligate să descopere cine e adevăratul vinovat pentru a-și dovedi nevinovăția. După ce au rezolvat cazul, ele își dau seama că au mai multe în comun decât credeau.