Maestrul
Tata decide să rezolve disensiunile din familia Watterson prin puterea și magia jocului său preferat de roluri. Ei pornesc într-o aventură extraordinară în care luptă cu creaturi mitice. Dar vor reuși oare să se împace și să colaboreze?