Anunțul
Familia Watterson e nevoită să-și închirieze casa dar hotărăsc să rămână în secret în casă. Când își surprind oaspeții, o pereche de capre bătrâne, aceștia leșină. Familiei Watterson îi e teamă și încearcă să mușamalizeze accidentul.