Înțelegerea
Gumball și Darwin ajung într-o încurcătură din cauza băiatului cel nou de la școală. Ei nu înțeleg ce spune acesta. Peter Pepperoni a fost școlit acasă și vorbeşte ciudat. Gumball și Darwin sfârșesc prin a fugi din fața legii.